čtvrtek 18. října 2012

Co k večeři?



Otázka, která mě trápí každý večer. Nejraději volím něco lehkého a to hned ze dvou důvodů. Samozřejmě kvůli udržení mé linie, protože po večeři už tolik pohybu nemám, a dalším důvodem je, že nemůžu spát s plným žaludkem :). Mojí oblíbenou variantou večeří je salátek nebo pěkně hustá polévka.


Ideální večeří je podle mého názoru kombinace zeleniny a bílkovin, ať už nízkotučných sýrů, tofu, vejce, kuřecího masa či ryby; nebála bych se k večeři přidat i trochu sacharidů v podobě žitného chleba nebo luštěnin.

Pro inspiraci přidávám pár (možná více) fotech mých večeří posledních dnů.

špenát se slávkami, toustový chléb 
pro mě celkem nová chuť, která mi docela zachutnala, ale něco mi tam vadilo, takže si tuto variantu v nejbližších dnech nedám


večeře pro mě a pro maminku 


volské oko s fazolkami a mrkví
tak to byla lahodaaa, chutnalo to, chci to a musím si to uvařit :D


salátek se vším možným a mozzarellou


hrášková polévka s tofu
milujiii


zase fazolky s mrkví a tentokrát se syrečky
poznatek redakce: pro silné povahy :D





salát s tofu, toustový chléb s cibulovou pochoutkou




salát s tofu a k tomu mňamy dresink - jogurt s francouzskou hořčicí - vynikající


brokolicovo-hrášková polévka s vejcem a tofu, žitný chléb
DOPORUČUJI!




salát s tuňákem a zálivkou - jogurt s koprem
ta zálivka mi připomněla koprovou omáčku, kdo jí nemá rád, nedělejte si to, ale kdo jo, hurá do toho :)


salát + sleď v pivní omáčce, žitný chléb s cottage
chtěla jsem si koupit v rajský omáčce, ale nějak jsem se přehmátla :D .. ale můžu doporučit, zase jiná chuť a víte co, zachutnala mi :)

Doufám, že jsem aspoň někomu rozšířila nápady na večeři nebo aspoň udělala chuť k jídlu :D.

Pa a přeji hezký den :)

4 komentáře:

  1. Teda, všechno vypadá naprosto úžasně! Děkuju za inspiraci!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) děkuji, nevím, proč tyhle články píšu večer, mám z toho pak chutě :D

      Vymazat
  2. všechno vypadá moc super :))))
    není tam nic,co bych neměla ráda
    padla jsi mi do vkusu!

    OdpovědětVymazat

Okomentujte, každý komentář udělá radost :)