čtvrtek 4. října 2012

Jídelníček 4.10.

snídaně v obvyklém stylu:
 dnes nektarinka s trochou sušeného banánu a vlašské oříšky + müsli

svačina: tvaroh zalitý kefírem s brusinkami a sušeným banánem, nesmí chybět kávička s mlékem

oběd: bohužel nevyfoceno, v menze, ale dnes jsem byla velice spokojena, protože u nás máme na výběr pár jídel, které jsou na váhu, a dnes zde bylo kuřecí prso nepřipravované na tuku, jako přílohu jsem zvolila trochu opečených brambor - pochutnala jsem si :)

sváča z domova a k tomu něco kráásného a vynikajícího cappučínko 




večeře:
po dlouuuhé době jsem dělala mrkvovo-mléčkou polévku (nastrouhaná mrkev, trocha vloček, mléko, bujon), dnes jsem ji ale obohatila o česnek a musím uznat, že jsem zvolila lépe než dobře :) .. nemohla chybět mozzarela, miluji, jak se tam rozehřeje ouuuu 

Dále bych dobré chuti chtěla poděkovat tomuto koření a proč? Chutná dobře a hlavně žádný přídavek soli, jsou to jen usušené bylinky (petržel, pažitka, libeček a celerová nať)



5634 KJ, B - 92 g (28 %), T - 40 g (27 %), S - 149 (45 %) - dnes velká spokojenost

sport: jóga (30 min), workout doma podle youtube - Tiffany Rothe, Livestrongwomen (60 min)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Okomentujte, každý komentář udělá radost :)