úterý 2. října 2012

První školní den aneb podzim přichází

První školní den, vzpomněla jsem si na to, když jsem začínala chodit do školy, ty vzpomínky jsou na jednu stranu krásné, ale na druhou mě trochu rozesmutněly. Ten čas vážně letí a já jdu do 3. ročníku, ouuu státnice přede mnou. Ale smutky hodím za hlavu a chci to dnes spolužákům natřít v podobně mého outfitu :D. Poslední dobou potkávám málo lidí, kteří přemýšlí o tom, co si vzít na sebe, takže když si vezmu jinou barvu než černou, vyčnívám z davu :D.

A jak jsem tedy podzim přivítala já? Můžete posoudit :)

Začneme u botek 



Asi 14 dní staré, ale pořád je miluju .. nejkrásnější a dají se ohnout :)

Kolik je hodin?


A na závěr celý můj obleček


Cítila jsem se parádně a v těchto barvách jsem splynula s podzimem :D.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Okomentujte, každý komentář udělá radost :)