pátek 4. ledna 2013

Nenažranci, slevy a úlovky

 

Zdravím holky

dnešní článek vůbec nebude o jídle, ani o zdravém životním stylu (trochu možná jo), ale o slevách a o tom, jak jsem se jednou dostala do jejích spárů.


Musím se přiznat, že já celkem ráda nakupuji ve slevách :D. Ale ne tak cíleně, jakože bych si řekla, tak teď je po Vánocích a honem šupem do obchodů. Ráda na ní někde náhodou narazím a to vám musím říct, to je pak radosti.

Co se ale v mém rodném městečku nestalo. V jedné mé oblíbené drogerii jménem Rossmann (:D) se rozhodli, že obchod předělají a na všechny výrobky dají 50 % slevu :O. A pak se to stalo!! Jak jsem se to dozvěděla, tak jsem tam běžela :D.

Holky to vám povím, stal se ze mě nenažranec drogerního zboží :D.
A nebyla jsem jediná, lidi byli vážně šilení, cpali se, strkali, aby jim to náhodou někdo nevzal před nosem, fronty přes celý obchod. No, bláznovství.

Co já tam všechno nakoupila?
Kromě tuny tělových mlék, šamponů, papírových kapesníčků, dámských potřeb a další obvyklé drogerii, kterou používám, jsem si tam také nakoupila zdravé věcičky.



Tohle čokoládové müsli je vážně skvělé, ani nemám slov. Od té doby ho jím každé ráno :D. Jsou tam vážně kousky čokolády a ty celozrnné vločky jsou takové jemnější. Normální cena 70 Kč, já to měla za 35 Kč, hahaaaa 600 g :D.




Pak jsem tam narazila na směs oříšků. Normálně stojí také 70 Kč, ale podle mě je to specialitka, takový ty větší, čistý a hezký a oříšky. Je na nich vidět kvalita :D.



Křehké tyčinky, docela mi zachutnaly, hlavně z důvodu, že jedna tyčinka neváží ani gram :D

Ze zdravé výživy jsem si také zakoupila Caro Vitality za super cenu 50 Kč :D, takže jsem si koupila 4 :D, to se neztratí že jo.




Prstýnek, ten mi udělal velikou radost :)




A taky pár krásňoučkých laků. Na nehtech vypadají moc hezky.





Kapesníčky nesmějí chybět (bohužel jiné neměli a zrovna jsem je i potřebovala)


A když už jsem v tom, co jsem si koupila, tak jsem přidala naušničky, které jsem si koupila v Gate, ale zaujaly mě, jsou takové netypické a na uších vypadají luxusně.




Holky, abych řekla pravdu, skoro mě nákup v Rossmannu přivedl na mizinu :D. Šla jsem tam 2x a celkem jsem tam nechala 1 700,- :D nemožné. Normálně bych v drogérii 3 400 Kč nenechala :D, ale zase musím uznat, že zásoby mám na hoooodně dlouho dobu.


A jak jste na tom se slevami vy? Nakupujete v povánočních či jiných slevách?

7 komentářů:

  1. Koukám, že jsi jela ve slevích. Ale kdo by neodolal 50% slevám? já bych tam letěla také. Takže gratuluji l nákupu! :))

    OdpovědětVymazat
  2. mě se nejvíc líbí prstýnek! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já vidím v obchodech Sale a hned se mi zvýší tep:D jinak super úlovky;)

    OdpovědětVymazat
  4. Slevám se nedá odolat...:D Jen jsem dneska zašla do Pull and Bear..vidím sleva,sleva..no nekup to! Škoda,že nemají slevy ve zdravých výživách! Tam bych to potřebovala jako sůl..:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nekup to! :D tím se také ráda řídím :)
      Slevy ve zdravé výživě bych snad ani nechtěla zažít, to by byl můj konec :D

      Vymazat

Okomentujte, každý komentář udělá radost :)