pondělí 21. ledna 2013

Obědové variace


Zdravím slečny :)

nastřádala jsem už strašně moc fotek s jídlem a musím se jich začít zbavovat, takže dnešní článek je věnovaný obědům.


Začnu fotografiemi z bytu, nemám tu ještě tolik zásob jako doma, i když už se tu rychle zabydluji a jídlo je to první, co tu nesmí chybět :D.












bramborovo-mrkvová kaše - DOPORUČUJI, moc mi to chutnalo, mělo k tomu být krásné vajíčko, ale bohužel na bytě nemáme tak kvalitní pánev a tak jsem to z ní musela seškrabávat :D


těstoviny s tuňákem a tvarohem



Dále tu máme fotografie z domova :)





sama bych ráda věděla, co to je :D .. ale pamatuji si, že jsou tam těstovinové mašličky + tuňák a olivy :O










vše děláno v parním hrnci, je super, všechno tam nahážete, zmačknete časovač a je to :)






brokolicová kaše s rybičkou (lepší by bylo přidat trochu brambory)


kuřečí maso s plátkem sýra a rucolou 


kus kus, fazole a mozzarella





řepa s kuskusem, surimi tyčinky a mozzarella - vše, co jsem našla, jsem tam dala :D



zase v parním hrnci, mňamy 






trochu mázlí, vypadá to velce a taky jsem to nedojedla, ale špenát v kombinaci s vlašskými ořechy mi zachutnal :)



Snad jste pochytili nějakou inspiraci :))

6 komentářů:

  1. Koukám, že ses nám pěkně rozpapala, moc super fotky! :))
    Miluji tydle články o jídle, člověk pak jen uvažuje které by si dal nejvíce! :D ♥

    OdpovědětVymazat
  2. to jsou mňamky!:) inspirace určitě, zkusím tu bramborov-mrkvovou kaši!

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá to krásně. já jsem se znovu naučila jíst fazolové lusky. když jsem byla malá, tak jsem si k nim vytvořila odpor. Ale teď mi zachutnaly. Sama sebe překvapuju :-)

    OdpovědětVymazat
  4. vypadají nádherně obědy :)

    OdpovědětVymazat

Okomentujte, každý komentář udělá radost :)